.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

vrijdag 26 januari 2018

Little Traesures

Schattige haarspeldjes voor kleine en fiere meisjes. 
De speldjes koop je in diverse afmetingen bij de Action.


Helemaal niet moeilijk, want in amper één toer zijn ze gehaakt.
  •  een magische cirkel maken  
  • in de cirkel 3 L - 5 ST - 2 DST - 5 ST - 3 L en 1 HV haken
  • de cirkel strak aantrekken en daar is het hartje
  • met een warm lijmpistool het hartje vast zetten op het speldje

Wil je me volgen op mijn Facebook pagina Atelier Valerie,
neem een kijkje en geef gewoon een klik op 'vind ik leuk',
ik verwelkom je met een warm hart en leuke ideetjes ...

Het weekend staat bijna voor de deur ... Fijne vrijdag!

Lieve & Creatieve Groetjes


14 opmerkingen:

  1. Allerliefst Valérie, was ik nog maar een klein meisje ;p
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Handig als de goede kleur niet verkrijgbaar Is! Helaas is het haar van dochter te glad voor zo goed als alle speldjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze ga ik maken voor mijn kleindochters Valerie, wat lief!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig!heel lief gemaakt liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoudig maar heel lief. Fijn weekend. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oja een lijmpistool.. als ik er eentje zie liggen neem ik hem in mijn handen en leg hem weer terug.. wat moet je er mee.. nou dit dus !! lieve kleine hebbedingetjes maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze maakte ik jaren geleden al voor mijn kleindochter maar ze blijven leuk en zijn tijdloos, mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...