.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

maandag 27 november 2017

Sjarming Jul

Ik vind het zo lief en grappig een gehaakt Noors Kerstmannetje,
die straks wel ergens tussen de kerstdecoratie mag pronken.


De lieverd is gehaakt naar het Engels patroon van Missneriss en met wat
Google speuren vond ik ook een Nederlands patroon bij The Little Forest.


Ik gebruikte Saskia Wol van de Wibra en een pen 3.5 mm
en zijn baardje is gemaakt van een stukje imitatiebont.

De laatste week van november is gestart ... fijne maandag
en ik geniet van de reacties die jullie neerpennen ... Bedankt!

Lieve & Creatieve Groetjes



25 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden! Leuk idee om zijn baard op deze manier te maken. Ja, de laatste novemberweek al weer, wat gaat de tijd toch snel....:-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo mooi! Het ongeveer hetzelfde gemaakt, Tomte de trol, komt straks op mijn blog te staan...
    Groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden en z'n nepbondje als baard is erg leuk bedacht

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een grappig kerst mannetje erg leuk groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd. Super met z'n bontbaardje Valerie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh geweldig! Hij is super zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Skandinavische sfeer Valerie, zeer gaaf!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Valerie..♥
    Ohh wat heb ik weer veel moeten missen ..prachtig toch wat je allemaal gemaakt hebt ..al jou haak werkjes!!
    Ik loop heel erg achter..toch blij dat ik even in jou posten kon bladeren!Heel veel liefs Gaby..xxx♥♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is wel super mooi geworden met dat "bontje".

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappig en schattig kereltje, heel leuk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier zou je toch gelijk verliefd op worden hè?!!
    Wat een schatje.
    Leuk, dat stukje imitatie bont.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een lieverd is het met zijn mooi bontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig Noors Kerstmannetje. En wat heb je er een leuke foto van gemaakt met die bewegende sneeuwvlokken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij ziet er wel erg leuk uit!! Vooral dat baardje doet het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik vind ze ook supergrappig met zo'n grote muts en geen ogen. Staat ook nog op mijn verlanglijstje om eens te haken. Deze is ook erg leuk met z'n bonte baard

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo lief! Dat kunstbont doet me denken aan die poppetjes die je vroeger in Tirol kon kopen als souvenir, ken je die?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Sandra ... maar de poppetjes uit Tirol ken ik jammer genoeg niet ... Nog een fijne maandag ...

      Verwijderen
  17. Super kerstmannetje je zal er wel een mooi plaatsje voor vinden.
    Groetjes
    Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...