.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

dinsdag 16 mei 2017

Brocante Hart

Zo nu en dan frommelen met stoffen lapjes kan net nog door de beugel,
want van naaien met de machine word ik wel hartstikke ongeduldig.


Weer in rust modus kan ik gezellig terug verder met het afwerken.


De lapjes werden even gedrenkt in een tas sterke koffie,
later zette ik met de strijkbout een oude afbeelding neer
en kreeg het hart een brocante toets met een gefronst kantje.


De winnaars zijn bekend van de Flip Flops Giveaway:
Elly, Fie & Jeanine stappen de zomer vrolijk tegemoet.
Kijk voor meer informatie naar mijn Facebook Atelier Valerie.

Ik wens iedereen een stralende morgen en zonnige dinsdag ...

Lieve & Creatieve Groetjes



11 opmerkingen:

  1. Prachtig werk. Af en toe eens achter de naaimachine is zo gek nog niet. Het is trouwens ook mijn honby niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had niet gedacht dat jij ongeduldig kon zijn hihi Haken is immers ook een geduldig werkje! Je hart is wel heel gaaf geworden Valerie!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan jouw prachtig werk is niet te ziendat jij ooit ongeduldig kunt zijn. Al die mooie details en alles zo mooi afgewerkt.

    Lieve groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moois maak je toch met die ongeduldigheid! ...
    Lieve groetjes, Viviane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer helemaal in je eiigen stijl gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HARTstikke gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geworden je brocante hart. HEbik wat gemist een give away? jammer maar gefeliciteerd voor de winnaar.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goed idee om zo een stofje brocante te laten lijken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk hartje, en ja, ik kom ook nerveus van het naaien met de naaimachine....
    En ... Ik won! Mailtje of bericht komt er aan. Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt je hebt er weer een prachtig geheel mee gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Valerie.
    Het is een prachtig hartje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...