.

♥ Unieke creaties gemaakt met passie en een vleugje romantiek & brocante ♥

woensdag 4 april 2012

The result of the Belgian jury is ...

The Belgian jury (ikzelf en mijn zoon Baptiste) zullen  zo dadelijk overgaan
naar de bekendmaking van de winnares van de mini give-away.

Iedere deelneemster die een reactie plaatste en uiteraard mijn nieuwe
volgers, van harte bedankt en welkom! Ik vond het super leuk dit te doen
en er komt op later tijdstip beslist nog wel een give-away.
Jammer genoeg kan er maar één gelukkige zijn ...

Het deksel van de bonbonnière is ondertussen gesloten en er wordt
nu geschut van links naar rechts en van boven naar onder.

Uit de 15 inzendingen trekt mijn zoon er ééntje uit en the winner is :


Van harte gefeliciteerd, Ada!
Van zodra ik je adres heb, komt het pakje naar je toe!

Groetjes, Valerie.

5 opmerkingen:

  1. ooooooooooooh, helemaal niet jaloers hoor ;). Geweldige give-away en ik gun het haar enorm. En ga zelf maar even aan de slag.
    xo
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Ada! Een mooi give away!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier met je give away Ada.
    Van Harte
    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Ada veel plezier met de mooie give away!
    Leuk gedaan Valerie, lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes!! Ik ben de gelukkige winnaar.
    Helemaal te gek!
    Dank jullie wel.

    Wens jullie allemaal hele fijne paasdagen.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie en bezoekje ... Tot een volgende keer ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...